torsdag 23. april 2009

Fru Floers Glansdager

Denne glansboka tar jeg godt vare på. Ei lita jente som het Lisbeth fikk den til jul i 1927. Hun ble senere forlagsredaktør, og var min sjef på begynnelsen av 80-tallet. Året før hun døde, ga hun meg sin gamle "Glansbilledbok". Siden har det kommet og gått en del redaktører i mitt liv - men ingen av dem har gitt meg glansbilder. Snarere tvert imot, vil jeg si.
Så this one`s for you, fru Floer!


Flere av fru Floers glansbilder er lagt ut på min hjemmeside.

Etiketter:

2 Kommentarer:

Blogger Nina sa ...

Har du glansbilder fra du var liten? Jeg har et par bøker med mammas innlimte glansbøker. I tillegg har jeg mine sikkert godt over 1000 glans fra 70-tallet. Jeg har maaaaange, maaaange timer med telling, sortering og arrangering i slike bøker med plastfolie som klistret seg til selve sidene. God helg fra lånt maskin ;)!

24. april 2009 kl. 14:44  
Blogger Riskel sa ...

Synd, men de er blitt borte - sammen med den fine filmstjerneboka mi.

24. april 2009 kl. 15:47  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden